včeraj sem bila na otvoritvi razstave Doma: arhitekta France in Marta Ivanšek. ne samo, da me je prijetno presenetil obseg in super predstavitev opusa ter dognanj para Ivanšek, ki bi si jih za ušesa morali zapisati vsi prostorski načrtovaci, prišla sem tudi do dveh novih spoznanj o lastni izkušnji z njunim delom.

prvo: ob selitvi v svoj sedanji dom sem ob prenovi iz stanovanja brez pomislekov odstranila staro kuhinjo, za katero sem sinoči odkrila, da je šlo pravzaprav za Ivanškov dizajn kuhinje Svea. huh, slaba vest?

drugo: ob selitvi v svoj sedanji dom pa sem ohranila nekaj predmetov, ki so se mi zdeli zanimivi. med njimi tudi zgornji set rdečih skodelic za kavo, za katere se je izkazalo, da prav tako izhajajo iz trgovine Interier, ki sta jo Ivanška ustanovila v Ljubljani leta 1965.  ah, brez slabe vesti, stanovanje je bilo potrebno celovite prenove, simpatične skodelice za jutranjo kavo pa brez dvoma odtehtajo dotrajane kuhinjske elemente. tako pač je – win some, lose some.

ps. za vsak slučaj nameravam svoje grehe odplačati še z nakupom knjige Enodružinska hiša. ziher je ziher :)